ONZE
OPDRACHT
#Proximity
RTL Belgium heeft zijn succes te danken aan een eenvoudige formule die haar nut al ruimschoots heeft bewezen: informeren en ontspannen door een echte band met zijn publiek op te bouwen. We maken veel meer dan enkel programma’s, we creëren emoties. Onze opdracht voeren we uit onder het motto “Voor u. Met u. Met passie.”
Onze opdracht focust op het menselijke, de band tussen individuen en de passie waarmee onze teams content creëren. Die ideeën vinden we terug in de visuele identiteit van RTL Belgium. Ze weerspiegelt de diversiteit van ons publiek en de uiteenlopende profielen van de mensen die RTL Belgium maken. Ze illustreert ook een grote verbondenheid en het diepmenselijke karakter van onze activiteiten.
Maar meer nog dan een identiteit is het in de eerste plaats een teken van samenhorigheid voor iedereen die, dag in dag uit, bij RTL Belgium aan de slag is, een teken dat aangeeft hoe samenwerken binnen onze onderneming waarlijk een unieke ervaring is.
Onze opdracht focust op het menselijke, de band tussen individuen en de passie waarmee onze teams content creëren. Die ideeën vinden we terug in de visuele identiteit van RTL Belgium. Ze weerspiegelt de diversiteit van ons publiek en de uiteenlopende profielen van de mensen die RTL Belgium maken. Ze illustreert ook een grote verbondenheid en het diepmenselijke karakter van onze activiteiten.
Maar meer nog dan een identiteit is het in de eerste plaats een teken van samenhorigheid voor iedereen die, dag in dag uit, bij RTL Belgium aan de slag is, een teken dat aangeeft hoe samenwerken binnen onze onderneming waarlijk een unieke ervaring is.

RTL Belgium heeft zijn succes te danken aan een eenvoudige formule die haar nut al ruimschoots heeft bewezen: informeren en ontspannen door een echte band met zijn publiek op te bouwen. We maken veel meer dan enkel programma’s, we creëren emoties. Onze opdracht voeren we uit onder het motto “Voor u. Met u. Met passie.”
Onze opdracht focust op het menselijke, de band tussen individuen en de passie waarmee onze teams content creëren. Die ideeën vinden we terug in de visuele identiteit van RTL Belgium. Ze weerspiegelt de diversiteit van ons publiek en de uiteenlopende profielen van de mensen die RTL Belgium maken. Ze illustreert ook een grote verbondenheid en het diepmenselijke karakter van onze activiteiten.
Maar meer nog dan een identiteit is het in de eerste plaats een teken van samenhorigheid voor iedereen die, dag in dag uit, bij RTL Belgium aan de slag is, een teken dat aangeeft hoe samenwerken binnen onze onderneming waarlijk een unieke ervaring is.
Onze opdracht focust op het menselijke, de band tussen individuen en de passie waarmee onze teams content creëren. Die ideeën vinden we terug in de visuele identiteit van RTL Belgium. Ze weerspiegelt de diversiteit van ons publiek en de uiteenlopende profielen van de mensen die RTL Belgium maken. Ze illustreert ook een grote verbondenheid en het diepmenselijke karakter van onze activiteiten.
Maar meer nog dan een identiteit is het in de eerste plaats een teken van samenhorigheid voor iedereen die, dag in dag uit, bij RTL Belgium aan de slag is, een teken dat aangeeft hoe samenwerken binnen onze onderneming waarlijk een unieke ervaring is.
TÉLÉVIE
In 1989 heeft RTL Belgium de Télévie in het leven geroepen om het FNRS (Fonds National de la Recherche Scientifique) te steunen in de strijd tegen leukemie en kanker bij kinderen en volwassenen. Het is niet alleen een mooie liefdadigheidsactie, maar ook een formidabele golf van solidariteit die tal van betrokkenen samenbrengt rond eenzelfde goed doel. Vrijwilligers, medewerkers, zieken, wetenschappers en bekende figuren die samen strijden om het leven te laten zegevieren.
JOBS
Bent u benieuwd en wilt u bij ons komen werken? Hier vindt u al onze vacatures en stages.
ONZE
AANDEELHOUDERS

DPG Media en de Rossel Group zijn elk voor 50% aandeelhouder van RTL Belgium. In Franstalig België is de Rossel Group de uitgever van Le Soir en de regionale media van Sudinfo, evenals de tijdschriften Cine Tele Revue en Soir Magazine. Het bedrijf is ook co-uitgever van de financiële media van Mediafin (De Tijd, L'Echo) en participeert op het vlak van online diensten zoals het Vlan-platform. Het is ook actief in Frankrijk, waar het eigenaar is van vele toonaangevende media ten noorden van Parijs en investeert in vele technologische en digitale start-ups. Het mediabedrijf DPG Media Group is actief in België, Nederland en Denemarken met merken als VTM, Het Laatste Nieuws, Humo, QMusic, de Volkskrant, Berlingske en Independer.


ONZE
GESCHIEDENIS
PRIVACY
