OUR
MISSION
At RTL Belgium, our ambition is to create and broadcast the preferred content of French-speaking Belgians.
Our mission: to entertain, inform and bring people together.
We focus on the human element, the connection between people and the passion through which our teams create our content.
Our mission: to entertain, inform and bring people together.
We focus on the human element, the connection between people and the passion through which our teams create our content.

At RTL Belgium, our ambition is to create and broadcast the preferred content of French-speaking Belgians.
Our mission: to entertain, inform and bring people together.
We focus on the human element, the connection between people and the passion through which our teams create our content.
Our mission: to entertain, inform and bring people together.
We focus on the human element, the connection between people and the passion through which our teams create our content.
TÉLÉVIE
In 1989 heeft RTL Belgium de Télévie in het leven geroepen om het FNRS (Fonds National de la Recherche Scientifique) te steunen in de strijd tegen leukemie en kanker bij kinderen en volwassenen. Het is niet alleen een mooie liefdadigheidsactie, maar ook een formidabele golf van solidariteit die tal van betrokkenen samenbrengt rond eenzelfde goed doel. Vrijwilligers, medewerkers, zieken, wetenschappers en bekende figuren die samen strijden om het leven te laten zegevieren.
ONZE
AANDEELHOUDERS

DPG Media en de Rossel Group zijn elk voor 50% aandeelhouder van RTL Belgium. In Franstalig België is de Rossel Group de uitgever van Le Soir en de regionale media van Sudinfo, evenals de tijdschriften Cine Tele Revue en Soir Magazine. Het bedrijf is ook co-uitgever van de financiële media van Mediafin (De Tijd, L'Echo) en participeert op het vlak van online diensten zoals het Vlan-platform. Het is ook actief in Frankrijk, waar het eigenaar is van vele toonaangevende media ten noorden van Parijs en investeert in vele technologische en digitale start-ups. Het mediabedrijf DPG Media Group is actief in België, Nederland en Denemarken met merken als VTM, Het Laatste Nieuws, Humo, QMusic, de Volkskrant, Berlingske en Independer.

