IP Belgium gaat de reclameruimte van NRJ Vlaanderen verhandelen

Gepubliceerd van woensdag 11 juli 2018 tot 14:49

Op initiatief van Peter Quaghebeur, CEO van SBS Belgium, zal de regie IP Belgium instaan voor de verkoop van de reclameruimte van NRJ Vlaanderen, de nieuwe zender die vanaf dit najaar in FM te beluisteren valt in de grote Vlaamse steden, online en via de kabel.

Deze nieuwkomer in het radiolandschap mikt in de eerste plaats op de jonge actieve bevolking in de steden (12-44 jaar) en snijdt alle onderwerpen aan waarmee ze dagelijks worden geconfronteerd. De zender doet dat op een uitgesproken positieve en originele manier. De muziekkeuze focust op de beste pop-, dance- en rocknummers van het moment.

Denis Masquelier, General Manager van IP Belgium: “IP Belgium is bijzonder trots op deze samenwerking met NRJ Vlaanderen en zal alles in het werk stellen om het initiatief van SBS Belgium te laten uitgroeien tot een groot succes. Door met IP in zee te gaan, kiest NRJ Vlaanderen voor de expertise en de ervaring van de enige regie die Belgische adverteerders een volledige dekking van het land kan bieden. Dat is te danken aan een portefeuille vol sterke merken waarmee de regie alle soorten publiek kan bereiken. NRJ Vlaanderen gaat de radiodekking van IP nu nog verder helpen uitbouwen, vooral dan de dekking op jongeren. Op die manier bevestigt IP haar positie als belangrijkste nationale radioregie.”